Thursday, February 12, 2009




















Alhamdulillah,akhirnya mampu juga diri ini menulis sepucuk,sehelai atau yang lbh gramatisnya selembar tulisan pada blog yang selalu dibuka tp hanya mampu melihat tulisan kwn2 ku yg hmm blh tahanlah.

Tp post kali ini izinkan hamba yang lemah ini menceritakan skit perasaan dan pengalaman yang patik timba dari negeri lahirnya ayat2 cinta.

sebenarnya patik cuba untuk berbahasa istana kerana ingin menghadap sultan perak pasal hal yang berbangkit nie,tp nmpk gayanya x berkebolehan.

jujurnya gambar diatas memberikan seribu satu juta kenangan pd diri ini,kerana pagi itu kami disajikan dengan hidangan yang sungguh enak yang dipanggil taujih.

Taujih yang menarik ini diberikan oleh Pak Mardani slps subuh stlh kesibukannya menguruskan PERMILU(pilihanraya).walaupun enak sungguh taujih ini,tp apakan daya tertidur jugak patik ini siap dibuai mimpi indah.bukan saja diri ini malah ramai lg,x leh handle.

Gambar ini diambil sbg kenangan kami bersama tokoh yang akan bertanding dlm pilihanraya akan dtg.Penulis merasakan satu kenikmatan apabila melihat kawasan yang majoritinya islam dan dari kalangan ikhwah,smpt jugak diri ini melihat sekitar kawasan iqra ini agar dpt melihat scr live tmpt pembikinan filem sang murobbi.

rasanya cukup sekadar tu jelah perkongsian hamba kerana hamba rasa sudah menyebabkan pembaca bosan lg boring.apa2 pun terima kasih kerana membaca.inilah pertama kali diri ini menulis di blog r2j3,harapkan tunjuk ajar dari kalian semua.

Bersamalah kita menggegarkan malaysia dengan program kemasyarakatan yang akan kita rancangkan bersama ini.

salam penulisan

0 comments:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2007